Magazin
Az egymással kommunikáló autófedélzeti rendszerek lehetnek a következő fokozata a fejlett informatikai rendszerek lehetőségeit kihasználó közlekedésbiztonsági fejlesztéseknek. Tovább
A Ford folyamatosan monitorozza a világot, elsősorban, hogy üzletileg jó irányba mozoghasson. Viszont a felméréseiből megtudhatjuk, hogyan gondolkozik a többség. Tovább
Sok céges autót és haszongépjárművet törnek fel. A Ford felmérése szerint az Egyesült Királyságban például minden 23 percben egy haszonjárművet feltörnek. Tovább
Az angol „What car?” magazin 23 ezer olvasót érintő éves felmérése alapján kiderül miben bíznak a britek. Nálunk is megállja a helyét a megbízhatósági sorrend? Tovább
Évente milliónyi használtautót exportálnak Nyugat-Európából afrikai országokba. Többségük igen koros és rossz állapotú. Tovább
Két sofőr nélküli Toyota Proace áll üzembe személyszállításra a norvégiai Oslóban. Tovább
A VDAT, azaz a német tuningszövetség évek óta futtatja a „Tune it! Safe“ programot. Minden évben összeraknak a partnercégekkel egy tuningolt rendőrautót, idén egy BMW M850i adta az alapot. Tovább
Németországban egy Tesla sofőr azért balesetezett, mert az érintőképernyőről vezérelhető funkciót szabályozott, így nem figyelhetett az útra. A bíróság elmarasztalta, ez az első ilyen döntés. Tovább
Az Xpeng Motors kínai autógyártó száz darab elektromosautót szállít le a héten norvég vásárlóknak, ezzel első alkalommal küldenek ki közvetlenül egyéni vásárlóknak Európába kínai gyártású elektromosautót. Tovább
A Peugeot francia alvállalata gyártja majd az új típusú akkumulátorokat, amelyeket a márka második generációs villanyautóiba szánnak. Tovább