Magazin
Bár bőven van még kátyú az útjainkon, a Magyar Közút egy igen jól eltalált Tik-Tok videóban mondja el, hogy ez miért van így, és ők mit tudnak tenni, hogy csökkentsék az autósok dobbantós kényelmetlenségeit. Tovább
Egyelőre úgy tűnik, hogy az önvezető funkciók kevésbé vesznek részt a baleseti kockázatok csökkentésében. Mintha inkább gyarapítanák a lehetséges baleseti okokat. Tovább
Hamarosan újabb vezetéstámogató rendszerek válnak kötelező tartozékká az új tehergépkocsikban. Tovább
Az elektromos autók gyártói által megadott töltési idők ideális körülményeket feltételeznek. Milyen körülmények befolyásolják az időigényt? Tovább
Kijózanító képet mutat a JATO elemzése az akkumulátoros elektromos autók elterjedéséről a világban. Tovább
Az Audi a MANN+HUMMEL szűrőipari beszállítóval együttműködve olyan részecskeszűrőt fejleszt elektromos autókhoz, amely összegyűjti a környező levegőben lebegő részecskéket. Tovább
Miután az Audi-gyárak saját töltőállomásain áttértek az R33 Blue Diesel használatára, bevezették az R33 Blue Gasoline-t is. Tovább
Nem csak Magyarországon gond a katalizátor-lopás. Nálunk sokkal nagyobb piacokon is, mint például az USA, ahol katalizátor-pajzsokkal védekeznek. Tovább
Egyre komolyabb problémát okoz, hogy a japánok között terjed az utcánalvás szokása. Ugyanis ha részegek, akkor az úttesten is elalszanak. Tovább
A Magyar Közút kísérleti út- és hídépítési programjában új burkolatfelújítási technológiával kísérleteznek a Colas Út Zrt. szakemberei a Nógrád megyei 2106-os úton, Acsa és Erdőkürt között. Tovább