New York kormányzója váratlanul elhalasztotta a New York városába tervezett dugódíj bevezetését.
New York állam kormányzója meghatározatlan időre elhalasztotta az autós behajtási díj bevezetését New York városában szerdán, alig négy héttel a tervezett életbe léptetés előtt. Kathy Hochul videóüzenetben jelentette be a döntést, hogy mégsem lesz 15 dolláros dugódíj azok számára, akik a Manhattan félszigetre szándékoznak gépjárművel behajtani. A politikus szavai szerint nehéz döntést hozott, aminek érvei között a nagyváros Covid-járvány utáni törékeny gazdasági kilábalását, valamint az emberekre nehezedő inflációt említette.
New York belvárosát érintő behajtási díj terve először 10 éve merült fel, és 5 éve iktatta törtvénybe Andrew Cuomo, az állam akkori kormányzója. A több milliárd dolláros remélt bevételből a nagyváros metróhálózatának felújítását, valamint a New Yorkot kiszolgáló vasúthálózat korszerűsítését tervezték, a másik indok pedig az éghajlatvédelem volt a károsanyag-kibocsátás mérséklése révén. Kathy Hochul demokrata kormányzó korábban a dugódíj elkötelezett támogatója volt, miközben Eric Adams, a nagyváros szintén demokrata polgármestere fenntartásait hangoztatta. A New York-i városi behajtási díj az Egyesült Államokban az első lett volna, és az eredeti tervek szerint július 1-jétől lépett volna életbe.
Mindentjáró terepjáró
A Toyota Land Cruiser az autós világban elismerten a legjobb öt civil terepjáróként számon tartott típus. Tehetsége kiaknázására az izlandi Arctic Trucks átalakításokat végzett a 250-es altipuson.

Mindentjáró terepjáró
A Toyota Land Cruiser az autós világban elismerten a legjobb öt civil terepjáróként számon tartott típus. Tehetsége kiaknázására az izlandi Arctic Trucks átalakításokat végzett a 250-es altipuson.
BMW kulisszatitkok
A BMW használja a világ legnagyobb és legcsendesebb statikus szélcsatornáját.

BMW kulisszatitkok
A BMW használja a világ legnagyobb és legcsendesebb statikus szélcsatornáját.
Rosszul állunk Budapesten
Budapest 5 km sugarú belső zónájában az átlagos autósok egy év alatt 110 óra időveszteséggel számolhatnak a csúcsforgalomban.

Rosszul állunk Budapesten
Budapest 5 km sugarú belső zónájában az átlagos autósok egy év alatt 110 óra időveszteséggel számolhatnak a csúcsforgalomban.
Hat és tíz év közötti autót vennének a legtöbben
Az autót vásárolni szándékozók kétharmada használt kocsit keresne – derül ki egy felmérésből.

Hat és tíz év közötti autót vennének a legtöbben
Az autót vásárolni szándékozók kétharmada használt kocsit keresne – derül ki egy felmérésből.
Egyre többen vásárolnak
13 százalékkal nőtt a forgalomba helyezett új személyautók száma 2024-ben Magyarországon.

Egyre többen vásárolnak
13 százalékkal nőtt a forgalomba helyezett új személyautók száma 2024-ben Magyarországon.
Kritikus évek várnak az európai járműiparra
A magyar járműipar számára kulcskérdés lesz a közeljövőben, hogy a kínai gyártók térnyerésével mennyit csökken a német autógyártók piaci részesedése Európában.

Kritikus évek várnak az európai járműiparra
A magyar járműipar számára kulcskérdés lesz a közeljövőben, hogy a kínai gyártók térnyerésével mennyit csökken a német autógyártók piaci részesedése Európában.
Nem lehet eléggé korán kezdeni
Az ORFK-OBB és partnerei 100 általános iskolást láttak vendégül a MiniPoliszban.

Nem lehet eléggé korán kezdeni
Az ORFK-OBB és partnerei 100 általános iskolást láttak vendégül a MiniPoliszban.
A Heim Pál gyermekkórházban jártunk
Szujó Zoltán segítségével igyekeztünk pár vidám pillanatot csempészni a gyógyuló gyerekek kórházi idejébe.

A Heim Pál gyermekkórházban jártunk
Szujó Zoltán segítségével igyekeztünk pár vidám pillanatot csempészni a gyógyuló gyerekek kórházi idejébe.