A Peugeot ráhajtott az elektromos és digitalizált bringák gyártására. Teherszállítókat is kínálnak.
Armand Peugeot 1882-ben kezdte el a kerékpárgyártást, és megalapította hozzá a Cycles Peugeot vállalatot. Az egykor családi márka azóta eltérő intenzitással gyárt kerékpárokat. A most bemutatott új elektromos bringáik tervezésébe a BeWeel start-up vállalkozást is bevonták – tíz másik mellett ezt is támogatja a Stellantis Ventures, a Peugeot anyavállalatának kockázati tőkebefektetéssel foglalkozó ága, eddig 100 millió eurót biztosítottak nekik. A specializált szellemi erőforrásra azért volt szükség, mert igyekeztek alaposan felfésülni a kerékpár fogalmát: az új modellcsalád nem csak elektromos, hanem hálózatba kapcsolt, és az értékesítéstől a karbantartásig, a finanszírozástól a lopásvédelemig okostelefonos alkalmazással kezelhető.
Három prototípust mutattak be, egy hagyományos vázú városi kerékpárt és két teherszállító (cargo) kerékpárt. Utóbbiak közül a Longtail verzión a hátsó váznyúlványt meghosszabbítva, a nyeregcső mögött alakították ki a rakodófelületet (amely akkora, hogy két gyermekülés is rárakható egymás mögött). A másik teherbringa rakodófelületét az első tengelytáv nyújtásával, a kormány előtt alakították ki (mint régen a szódás) a neve Front Load. Ez már három gyermek szállítására is alkalmas (úgy látszik a gyerek az új csomagszállítási kapacitás mércéje).
A három elektromos kerékpár mellé kínálnak okostelefonra telepíthető alkalmazást is. A funkciói: a lopásvédelem és a riasztóberendezés, a valós idejű navigációs szolgáltatás és a műhold alapú helyzetmeghatározás, az időjárás-előrejelzés, az útvonal-statisztikák és egy sor további olyan szolgáltatás, amelyekkel eddig leginkább a Peugeot online adatkapcsolatú személyautóinál volt megszokott – vagy régóta működő független applikációknál. Szintén autóipari kötődésű az az akkumulátorvezérlő szoftver, amely igény szerint módosítja az elektromos hajtás erejét, hogy mindig az adott pillanatban szükséges mértékű rásegítést biztosítson a kerékpárosnak. Az új bringákat a tervek szerint 2023 végétől, 2024 elejétől kezdik kiszállítani. A hálózatba kapcsolható, új e-bringák vételára még nem nyilvános.
Ne mobilozz vezetés közben!
A sávban csalinkázó, a forgalom ritmusától eltérően, fura vigyázatlansággal haladó járművek, a dugóban a másiktól 2-3 autónyi követési távolságot tartó vezetők ma már megszokott jelenségek az útjainkon: és mindenki sejti, az így viselkedő autós éppen mobilozik.

Ne mobilozz vezetés közben!
A sávban csalinkázó, a forgalom ritmusától eltérően, fura vigyázatlansággal haladó járművek, a dugóban a másiktól 2-3 autónyi követési távolságot tartó vezetők ma már megszokott jelenségek az útjainkon: és mindenki sejti, az így viselkedő autós éppen mobilozik.
Közutas rodeó
A rodeó verseny lényege, hogy a versenyzők szóróadapterrel és hóekével felszerelt nehézgépjárművel, akadálypályán teljesítenek különböző ügyességi feladatokat időre, amelyek során a hibákért más-más mértékű büntetőpontokat kapnak.

Közutas rodeó
A rodeó verseny lényege, hogy a versenyzők szóróadapterrel és hóekével felszerelt nehézgépjárművel, akadálypályán teljesítenek különböző ügyességi feladatokat időre, amelyek során a hibákért más-más mértékű büntetőpontokat kapnak.
Sulizónák a fővárosban
Három iskolánál alakítottak ki úgynevezett „sulizónákat” a fővárosban. Ha jól működik a megoldás, akkor több helyszínen is alkalmazzák a most próbaidejüket töltő megoldásokat.

Sulizónák a fővárosban
Három iskolánál alakítottak ki úgynevezett „sulizónákat” a fővárosban. Ha jól működik a megoldás, akkor több helyszínen is alkalmazzák a most próbaidejüket töltő megoldásokat.
Elektromos autók világpiaca
Neves piackutató szerint idén 15 millió körül alakul a tisztán elektromos-, és tölthető hibrid autók kiszállítása.

Elektromos autók világpiaca
Neves piackutató szerint idén 15 millió körül alakul a tisztán elektromos-, és tölthető hibrid autók kiszállítása.
Egymillió dolláros bírság autótuningért
Nem felhasználó, hanem két tuningcég kapott egymillió dolláros bírságot szabálytalan csiptuning miatt az Amerikai Egyesült Államokban.

Egymillió dolláros bírság autótuningért
Nem felhasználó, hanem két tuningcég kapott egymillió dolláros bírságot szabálytalan csiptuning miatt az Amerikai Egyesült Államokban.
Kutyával vidámabb vagy fárasztóbb?
A kutyatartók 80 százaléka szokta autóban magával vinni a kutyáját, de csak ritkán fordul elő, hogy hosszabb utakra indulnak együtt.

Kutyával vidámabb vagy fárasztóbb?
A kutyatartók 80 százaléka szokta autóban magával vinni a kutyáját, de csak ritkán fordul elő, hogy hosszabb utakra indulnak együtt.
Drága az autó még a cégeknek is
A Magyar Lízingszövetség jelentése szerint ugyan a finanszírozás volumene összegszerűen nőtt, de a szerződések száma csökkent. A magánvásárlók pedig majdhogynem kivonultak a piacról.

Drága az autó még a cégeknek is
A Magyar Lízingszövetség jelentése szerint ugyan a finanszírozás volumene összegszerűen nőtt, de a szerződések száma csökkent. A magánvásárlók pedig majdhogynem kivonultak a piacról.
Kézből mobilozókra vadászó spéci kamera
A holland rendőrség kifejlesztett egy, a sofőrök tevékenységét megfigyelni és értékelni képes ellenőrző kamerát.

Kézből mobilozókra vadászó spéci kamera
A holland rendőrség kifejlesztett egy, a sofőrök tevékenységét megfigyelni és értékelni képes ellenőrző kamerát.