Miután az Audi-gyárak saját töltőállomásain áttértek az R33 Blue Diesel használatára, bevezették az R33 Blue Gasoline-t is.
Sok új járművet, amely elhagyja az Audi gyárait, környezetbarátabb R33-as üzemanyaggal szállítják. Az R33 Blue Diesel 2021 márciusa óta kapható az Audi ingolstadti és neckarsulmi töltőállomásain, ennek kiegészítéseként az R33 Blue Gasoline a megszokott E10-es benzint válthatja. Az R33 Blue Gasoline és az R33 Blue Diesel egyharmada megújuló komponensekből áll, amelyek kizárólag maradék- és hulladékanyagokon alapulnak, ezért nevezik őket második generációs bioüzemanyagnak. A benzin megújuló része 10 százalék üzemanyag-oxigenátból, például etanolból és 23 százalék bionaftából áll, amelyet maradékanyagokból, például tallolajból nyernek, amely a cellulózgyártás mellékterméke. Az R33 Blue Diesel 26 százalékban megújuló paraffinos üzemanyagból, azaz HVO-ból (hidrogénezett növényi olajból) és 7 százalékban biodízelből áll. A fennmaradó 67 százalékot a fosszilis tüzelőanyagok teszik ki.
Az R33 Blue üzemanyagok átlag 20 százalékkal csökkentik a széndioxid kibocsátást a fosszilis dízelhez és a benzinhez képest. Az R33 Blue Gasoline megfelel a benzinre vonatkozó DIN EN 228 szabványnak, ami azt jelenti, hogy bármely Super 95 E10 benzint igénylő jármű használhatja. Az R33 Blue Diesel megfelel a mai legelterjedtebb szabványnak, az EN 590-nek, ezért minden dízelmotoros járműhöz – még a régebbiekhez is – rendelkezik tanúsítvánnyal. Az R33 üzemanyagok prémium üzemanyagok, amelyek kopáscsökkentő adalékokat tartalmaznak. Mindkét üzemanyag egyes paramétereikben túlszárnyalják az EN 228/E10 szabványt is, mint a tárolási stabilitás és a forrási viselkedés. Az adalékok szerepe az is, hogy megakadályozzák a motor korrózióját.
Az R33-as üzemanyagokat az Audi, a Volkswagen-csoport, a Shell és a Bosch közösen fejlesztette, a cél az volt, hogy biztosítsa a meglévő motorok kompatibilitását a megújuló üzemanyagokkal. Az Audi, a Volkswagen és a Bosch üzemi töltőállomásain kívül az R33 Blue Diesel a meglévő nyilvános töltőállomásokon is elérhető, csak még szórványosan Németországban. De az ásványolajgyártók az R33 Blue Benzin használatát is tervezik a meglévő töltőállomás-hálózatban.
Megnyitották a BMW debreceni “tehetség gyárát”
TalentFactory - "tehetség gyár" - kezdte meg a működését a BMW Group Gyár Debrecen duális szakképzési programja keretében.

Megnyitották a BMW debreceni “tehetség gyárát”
TalentFactory - "tehetség gyár" - kezdte meg a működését a BMW Group Gyár Debrecen duális szakképzési programja keretében.
Ismét MotoMia! Várjuk a motorosokat!
Budapesten a KTM Centrum területén várunk minden motorost, aki szívesen résztvenne az idény első motorkerékpáros rendezvényén!

Ismét MotoMia! Várjuk a motorosokat!
Budapesten a KTM Centrum területén várunk minden motorost, aki szívesen résztvenne az idény első motorkerékpáros rendezvényén!
MÁV-OBB rajzpályázat
A MÁV és az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság közös óriásplakát-tervező pályázatot hirdet középiskolásoknak. Tervezz óriásplakátot, hívd fel a közlekedők figyelmét, hogy vasúti átjáróhoz közelednek. Az óriásplakát felirata: VIGYÁZZ! VASÚTI ÁTJÁRÓ!

MÁV-OBB rajzpályázat
A MÁV és az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság közös óriásplakát-tervező pályázatot hirdet középiskolásoknak. Tervezz óriásplakátot, hívd fel a közlekedők figyelmét, hogy vasúti átjáróhoz közelednek. Az óriásplakát felirata: VIGYÁZZ! VASÚTI ÁTJÁRÓ!
Szétbírságolták az európai autógyártókat
Az EU 458 millió eurós bírságot szabott ki az autógyártókra a járművek újrahasznosítása körüli kartell miatt.

Szétbírságolták az európai autógyártókat
Az EU 458 millió eurós bírságot szabott ki az autógyártókra a járművek újrahasznosítása körüli kartell miatt.
Biztonságosabbak az európai utak
Az Európai Bizottság jelentése szerint csökkent a közúti balesetekben elhunytak száma az EU-ban.

Biztonságosabbak az európai utak
Az Európai Bizottság jelentése szerint csökkent a közúti balesetekben elhunytak száma az EU-ban.
Jobban félnek az utasok az önvezető autókban
Az önvezető autók utasainak reakcióit vizsgálták az SZTE kutatói.

Jobban félnek az utasok az önvezető autókban
Az önvezető autók utasainak reakcióit vizsgálták az SZTE kutatói.
Időt nyertek az európai autógyártók
Az Európai Bizottság döntése szerint a szén-dioxid-kibocsátási kvótákat az idei év helyett csak 2027-től szigorítják az új személyautók esetében.

Időt nyertek az európai autógyártók
Az Európai Bizottság döntése szerint a szén-dioxid-kibocsátási kvótákat az idei év helyett csak 2027-től szigorítják az új személyautók esetében.
Hollandia és az ittas vezetők
A bringák országában megengedőbbek a szabályok, kis mennyiségű alkohol fogyasztását engedik a sofőröknek. De a visszaesőket kivonnák a forgalomból.

Hollandia és az ittas vezetők
A bringák országában megengedőbbek a szabályok, kis mennyiségű alkohol fogyasztását engedik a sofőröknek. De a visszaesőket kivonnák a forgalomból.