A teljesen elektromos ID. BUZZ lesz az első jármű a Volkswagen Csoportban, amely önvezetésre less képes.
A Volkswagen Haszonjárműveknélelőkészítés alatt áll a forgalmi célú autonóm rendszerek bevezetése 2025-re. Christian Senger, a Volkswagen Haszonjárművek vezérigazgatója elmondta: “Idén először hajtunk végre valós környezetű kísérleteket Németországban, amelyek során az Argo AI önvezető rendszerét a Volkswagen Haszonjárművek az ID. BUZZ egyik jövőbeli változatában fogja használni. Ennek az évtizednek a közepén ügyfeleinknek lehetőségük lesz arra, hogy bizonyos városokban úticéljukat önvezető járművekkel érjék el.”
A VW nincs egyedül a munkában, a Ford Motor Company és a Volkswagen Haszonjárművek egyenlő mértékben fektettek be az Argo AI cégbe, amely az autonóm vezetés szoftverplatformjaira specializálódott. A cél az önvezető rendszerek gyors fejlesztése és használata. Az egymilliárd amerikai dollár kezdeti befektetés mellett a Volkswagen az AID (Autonomous Intelligent Driving) leányvállalatát is bevitte az Argo AI-ba. Az autonóm vezetés költségvetésének a Felügyelő Bizottság általi megerősítésével a Volkswagen Haszonjárművek (VWCV) megteszi a következő jelentős lépést az autonóm mobilitás jövője felé.
A konszernen belül haszonjármű-márka felelős a teljesen autonóm rendszerek fejlesztéséért és azok kereskedelmi használatáért a városi területeken. A VWCV speciális rendeltetésű járműveket (SPV) fejleszt ki és gyárt majd, például robo-taxikat és kisteherautókat is. Az Argo AI beruházásokon túlmenően a csoport befektet a Car.Software Organisation projektjeibe is, amely az Argo AI-val párhuzamosan és attól függetlenül fejleszti a támogatott és automatizált vezetési funkciókat a 4. szintig a magán mobilitási szektorban a Volkswagen Csoport összes márkája számára.
A Volkswagen Haszonjárművek fejleszti azokat a járműveket, amelyekben az Argo önvezető rendszerét (SDS) használják. A teljesen elektromos ID. BUZZ-ra alapulnak, amelynek világpremierje egy év múlva, 2022-ben lesz. A fejlesztések már folynak, hogy ne csak elektromossá tegyék az ikonikus Bullit, hanem az SDS-sel úttörő autonóm járművé alakítsák át.
Tovább drágulnak az új autók
Néhány héten belül lejár a türelmi időszak, és az Európai Unió országaiban minden eddiginél szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírások lépnek hatályba. Ez rossz hatással lesz az újautó-árakra.
Tovább drágulnak az új autók
Néhány héten belül lejár a türelmi időszak, és az Európai Unió országaiban minden eddiginél szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírások lépnek hatályba. Ez rossz hatással lesz az újautó-árakra.
Helyszínelő drónok
Mikor joystickot látni egy baleseti helyszínnél a rendőr kezében, akkor érdemes tudni, hogy nem játszik, hanem helyszínel.
Helyszínelő drónok
Mikor joystickot látni egy baleseti helyszínnél a rendőr kezében, akkor érdemes tudni, hogy nem játszik, hanem helyszínel.
Venom és a VW
A Volkswagen ID. Buzz GTX szerepet kapott a Sony Pictures Venom trilógiájának utolsó filmjében.
Venom és a VW
A Volkswagen ID. Buzz GTX szerepet kapott a Sony Pictures Venom trilógiájának utolsó filmjében.
Gyalogosan is ésszel
Jól eltalált kisfilmet készített a HUMDA a zebrákon való viselkedés bemutatására.
Gyalogosan is ésszel
Jól eltalált kisfilmet készített a HUMDA a zebrákon való viselkedés bemutatására.
Holland közlekedési szokások
Hollandiában 2015 óta a tömegközlekedés és az autóüzemeltetés költségei mintegy 30 százalékkal emelkedtek. Átszálnak inkább két kerékre.
Holland közlekedési szokások
Hollandiában 2015 óta a tömegközlekedés és az autóüzemeltetés költségei mintegy 30 százalékkal emelkedtek. Átszálnak inkább két kerékre.
Alig van, de több lehet
Ötéves távlatban növekedni fog az elektromos járművek aránya a magyar logisztikában a Siemens megbízásából készült ágazati kutatás szerint.
Alig van, de több lehet
Ötéves távlatban növekedni fog az elektromos járművek aránya a magyar logisztikában a Siemens megbízásából készült ágazati kutatás szerint.
Mintaadó Párizs
Hétfőtől kitiltják az áthaladó gépkocsiforgalmat Párizs belvárosában.
Mintaadó Párizs
Hétfőtől kitiltják az áthaladó gépkocsiforgalmat Párizs belvárosában.
Hogy az esés megúszhatóbb legyen
Három új helyszínen telepítettek motoros-alácsúszásgátló szalagkorlátokat a magyar közút és a HUMDA együttműködésében.
Hogy az esés megúszhatóbb legyen
Három új helyszínen telepítettek motoros-alácsúszásgátló szalagkorlátokat a magyar közút és a HUMDA együttműködésében.