Amit megtettek maguktól a harcban állók, azt most céges alapon is kínálatba vették. Katonai járművet fejlesztettek a Toyota Hilux pickup-ból.
A Hilux a Toyota mindenese, jó expedíciós járműnek, használják építkezésen, erdészetekben, hóban, sivatagban, sziklás terepen, vadászatra egyaránt. A legújabb ausztrál változat most katonai célokat szolgál. Az ausztrál Supacat, amely cég védelmi és harcászati célú könnyű járművek gyártására szakosodott Közepes Méretű Járműnek (MUV) hívja az átalakított Hiluxot. Az átalakítás során a Hilux alaposan megnőtt, a megengedett össztömeg 6,5 tonna. Megtoldották a Hilux létravázát, hogy legyen helyük egy harmadik tengely beépítésére. A Supacat MUV 6×6-os hajtásképletű lett, így a teherbírása is elérte a megkívánt, több mint háromtonnás értéket. A Sydney-ben gyártott MUV a Hilux duplakabinos változatára épül, és megtartotta a gyári erőforrást és váltóművet is. A Toyota 2,8 literes négyhengeres dízel erőforrása 200 lóerő teljesítményt és 500 Nm nyomatékot ad le, bár a sajtóanyagban a Supacat jelezte, hogy szükség esetén elérhetők teljesítménynövelő megoldások az MUV-hoz. A védelmi, harcászati és gyorsreagálású célokra átalakított gép moduláris, a plató helyén többféle felépítményt hordozhat. Lövésztámogatóként a hátsó tengelyek fölé szerelhető géppuska távirányítású.
Mindentjáró terepjáró
A Toyota Land Cruiser az autós világban elismerten a legjobb öt civil terepjáróként számon tartott típus. Tehetsége kiaknázására az izlandi Arctic Trucks átalakításokat végzett a 250-es altipuson.

Mindentjáró terepjáró
A Toyota Land Cruiser az autós világban elismerten a legjobb öt civil terepjáróként számon tartott típus. Tehetsége kiaknázására az izlandi Arctic Trucks átalakításokat végzett a 250-es altipuson.
BMW kulisszatitkok
A BMW használja a világ legnagyobb és legcsendesebb statikus szélcsatornáját.

BMW kulisszatitkok
A BMW használja a világ legnagyobb és legcsendesebb statikus szélcsatornáját.
Rosszul állunk Budapesten
Budapest 5 km sugarú belső zónájában az átlagos autósok egy év alatt 110 óra időveszteséggel számolhatnak a csúcsforgalomban.

Rosszul állunk Budapesten
Budapest 5 km sugarú belső zónájában az átlagos autósok egy év alatt 110 óra időveszteséggel számolhatnak a csúcsforgalomban.
Hat és tíz év közötti autót vennének a legtöbben
Az autót vásárolni szándékozók kétharmada használt kocsit keresne – derül ki egy felmérésből.

Hat és tíz év közötti autót vennének a legtöbben
Az autót vásárolni szándékozók kétharmada használt kocsit keresne – derül ki egy felmérésből.
Egyre többen vásárolnak
13 százalékkal nőtt a forgalomba helyezett új személyautók száma 2024-ben Magyarországon.

Egyre többen vásárolnak
13 százalékkal nőtt a forgalomba helyezett új személyautók száma 2024-ben Magyarországon.
Kritikus évek várnak az európai járműiparra
A magyar járműipar számára kulcskérdés lesz a közeljövőben, hogy a kínai gyártók térnyerésével mennyit csökken a német autógyártók piaci részesedése Európában.

Kritikus évek várnak az európai járműiparra
A magyar járműipar számára kulcskérdés lesz a közeljövőben, hogy a kínai gyártók térnyerésével mennyit csökken a német autógyártók piaci részesedése Európában.
Nem lehet eléggé korán kezdeni
Az ORFK-OBB és partnerei 100 általános iskolást láttak vendégül a MiniPoliszban.

Nem lehet eléggé korán kezdeni
Az ORFK-OBB és partnerei 100 általános iskolást láttak vendégül a MiniPoliszban.
A Heim Pál gyermekkórházban jártunk
Szujó Zoltán segítségével igyekeztünk pár vidám pillanatot csempészni a gyógyuló gyerekek kórházi idejébe.

A Heim Pál gyermekkórházban jártunk
Szujó Zoltán segítségével igyekeztünk pár vidám pillanatot csempészni a gyógyuló gyerekek kórházi idejébe.