Európai Mobilitási Hét: a jövő mobilitásához sokszínű és fenntartható üzemanyag-portfólióra van szükség.
A közlekedésnek akkor van jövője, ha változatos és fenntartható üzemanyag kínálat áll a rendelkezésére. Ezért a MOL-csoport a hagyományos üzemanyag-szolgáltatóból egy átfogó mobilitási szolgáltatóvá kíván válni, bővítve elektromos töltőhálózatát. Továbbá a MOL jelentős szerepet játszik a bioalapú üzemanyagok integrálásában. A MOL évente mintegy 200 000 tonna bioetanolt és közel félmillió tonna biodízelt kever a hagyományos kőolajalapú üzemanyagokhoz. A vállalatcsoport 2020 óta dolgozik a „co-processing” technológián a százhalombattai Dunai Finomítóban. Ez módszer növényi olajokat, használt sütőolajokat és állati zsiradékokat vegyít fosszilis összetevőkkel, hogy dízelüzemanyagot állíthasson elő. A folyamat növeli a megújulók részarányát az üzemanyag-gyártás során. További újszerű üzemanyagok előállításán dolgozva a MOL folyamatosan tesztel új alapanyagokat a „co-processing” területen, például a használt gumiabroncsokból feldolgozott pirolízis olajat. Emellett a közösen tulajdonolt, komáromi Rossi Biofuel gyár is biodízelt szállít a MOL százhalombattai és pozsonyi finomítóinak. A gyár különféle zsíros hulladékokat és maradványokat dolgoz fel, és évente 50 000 tonna biodízelt képes előállítani.
A MOL a légi közlekedés üzemanyag igényét is ellátja, a vállalat más ipari szereplőkkel együttműködve újfajta repülőgép-üzemanyagot (SAF) tesztel, valamint az e-üzemanyagok, konkrétan a nem biológiai eredetű megújuló repülőgép-üzemanyagok, például az e-kerozin előállításának a lehetőségeit kutatja.
A MOL folytatja a MOL Plugee elektromos jármű töltőhálózatának bővítését, amely jelenleg 400+ töltőponttal rendelkezik Európa-szerte. Az európai CEF program keretében a MOL a közeljövőben ultra-gyors töltőket telepít (akár 320 kW teljesítményre bővíthetők) hat magyar és egy szlovén autópálya-helyszínen. A MOL a megosztott közlekedésben is piaci szereplő, például a MOL Limo autómegosztó szolgáltatásával. Jelenleg 600 járműből álló flotta szolgálja a feladatokat. Aki nem autózna, azoknak pedig ott a MOL Bubi, Budapest vezető biciklimegosztó szolgáltatása. A szolgáltatás 2 460 kerékpárt kínál 211 helyszínen a városban.
Mindentjáró terepjáró
A Toyota Land Cruiser az autós világban elismerten a legjobb öt civil terepjáróként számon tartott típus. Tehetsége kiaknázására az izlandi Arctic Trucks átalakításokat végzett a 250-es altipuson.

Mindentjáró terepjáró
A Toyota Land Cruiser az autós világban elismerten a legjobb öt civil terepjáróként számon tartott típus. Tehetsége kiaknázására az izlandi Arctic Trucks átalakításokat végzett a 250-es altipuson.
BMW kulisszatitkok
A BMW használja a világ legnagyobb és legcsendesebb statikus szélcsatornáját.

BMW kulisszatitkok
A BMW használja a világ legnagyobb és legcsendesebb statikus szélcsatornáját.
Rosszul állunk Budapesten
Budapest 5 km sugarú belső zónájában az átlagos autósok egy év alatt 110 óra időveszteséggel számolhatnak a csúcsforgalomban.

Rosszul állunk Budapesten
Budapest 5 km sugarú belső zónájában az átlagos autósok egy év alatt 110 óra időveszteséggel számolhatnak a csúcsforgalomban.
Hat és tíz év közötti autót vennének a legtöbben
Az autót vásárolni szándékozók kétharmada használt kocsit keresne – derül ki egy felmérésből.

Hat és tíz év közötti autót vennének a legtöbben
Az autót vásárolni szándékozók kétharmada használt kocsit keresne – derül ki egy felmérésből.
Egyre többen vásárolnak
13 százalékkal nőtt a forgalomba helyezett új személyautók száma 2024-ben Magyarországon.

Egyre többen vásárolnak
13 százalékkal nőtt a forgalomba helyezett új személyautók száma 2024-ben Magyarországon.
Kritikus évek várnak az európai járműiparra
A magyar járműipar számára kulcskérdés lesz a közeljövőben, hogy a kínai gyártók térnyerésével mennyit csökken a német autógyártók piaci részesedése Európában.

Kritikus évek várnak az európai járműiparra
A magyar járműipar számára kulcskérdés lesz a közeljövőben, hogy a kínai gyártók térnyerésével mennyit csökken a német autógyártók piaci részesedése Európában.
Nem lehet eléggé korán kezdeni
Az ORFK-OBB és partnerei 100 általános iskolást láttak vendégül a MiniPoliszban.

Nem lehet eléggé korán kezdeni
Az ORFK-OBB és partnerei 100 általános iskolást láttak vendégül a MiniPoliszban.
A Heim Pál gyermekkórházban jártunk
Szujó Zoltán segítségével igyekeztünk pár vidám pillanatot csempészni a gyógyuló gyerekek kórházi idejébe.

A Heim Pál gyermekkórházban jártunk
Szujó Zoltán segítségével igyekeztünk pár vidám pillanatot csempészni a gyógyuló gyerekek kórházi idejébe.