Mobil Kez

Miért nem a haverod a mobil?

A vezetés közbeni telefonálás veszélyeit a többség nagyvonalakban ismeri, sőt elismeri, mégis önmagukra nézve a vezetők hajlamosak kivételt tenni. Elmondjuk miért nincs kivétel!
Mobilnemabaratod

A mobil nem a haverod!

Mindenütt magunknál tartjuk és használni akarjuk a mobileszközeinket! Pedig van ahol nagyon nem kéne, ilyen hely az autó vezetőülése! Az ORFK-OBB és az Aegon közös akciója arról, hogy miért ne!
194 Mento

Szívbetegség és a vezetés

A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint hazánkban tízezer lakosból legalább 1500-an szenvednek szívbetegségben. Ez azonban nem minden esetben jelenti azt, hogy a betegek nem ülhetnek a volán mögé!
Peugeot Teszt

Szigorít az EU

Ismertették az autógyártóktól az EU-vezetése által elvárt új károsanyagkibocsátási normákat. Nem lesz könnyű meglépni.
Ittas Veztech Resize

Az alkohol és a vezetés összeférhetetlen!

Ön dönt! Iszik vagy vezet? Aki nem tud dönteni, annak segítsünk: barátok, kollégák, családtagok kérjék meg, hogy ittasan, vagy kábítószer hatása alatt ne vezessen! Hiszen nem csak a saját életét kockáztatja!
Toyota Crash Resize

Baleset önvezető autóval

Az önvezető üzemmódban balesetező autókban más jellegű sérülések érhetik a bent ülőket, mintha ugyanezen autó a sofőr irányítása alatt áll.
Driverless Cars Accidents

A jövő útjai

A rendszerbe csatolt autók nagyobb biztonságot ígérnek. A rendszerben működés nagyban segíti a megbízható önvezetés megoldását is.
Peugeot Kina 1

Önvezetők kínai tesztje

Kínában a Peugeot elindíthatja a saját autonóm járműveinek a közúti tesztelését. 30 milliós városban tehetik próbára a technikát.
Autopalya 194

Bővül a fizetős úthálózat

Palkovics László innovációs és technológiai miniszter szerint az új útfejlesztésekkel az önvezető járművek közlekedtetésére is felkészül Magyarország.